29


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Skönt att höra att man inte är den enda som kan äta på. Konstigt egentligen att vi ändå är smala liksom. Jag borde ju egentligen se ut som ett stort hus med tanke på hur mycket jag kan få i mig!! :-P



Ja, det märktes inte på mig. De kanske t.o.m. tänkte att oj va skönt avslappnad hon verkar ;) För jag kunde koncentrera mig och slappna av mer och se ett TV-program med min pappa. Annars kan jag bli så rastlös.



Oj men shit vilken läskig kille! :-/ Bra att du passar dig för honom, han verkar inte kunna hantera sin svartsjuka särskilt bra! Tur att du är upptagen :) Hur länge har du och din pojkvän varit ihop?



Ja stress är ju en stor anledning till att man ibland hetsar och sedan spyr.



Är glad för att du ska få uppleva en bra jul detta året! Jul ska vara en tid för massa mys, men inte alla som får uppleva det tyvärr men i rå frå du nog det! :-D

krams

2011-11-14 @ 10:45:16
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0