500

Slutade på 500 kcal idag. Endast för att jag åt chips..
Onödigt jag vet, men kände hetsen smyga sig på mig med så mkt gott hemma. Och jag ska inte gå ner den vägen igen. Never ever.

Min vän vill ha tjejkväll i veckan med pizza. Förut hörde ingen av sig, nu hör de av sig från ALLA håll.. Helt galet. En tjej har ringt mig minst en gång om dagen i snart två veckor. Whats up with that?
Inte för jag inte tycker om de.. Känns lite konstigt bara...
Plus pizza.. OMG. Fail. Fail. Fail.

Sen har pojken bestämt med en gammal kompis att vi ska äta buffe i veckan. BUFFE?!
Måste alla motarbeta mig hela tiden? Jag sa att jag inte ville, då tyckte han att jag var otacksam och att det var taskigt om kompisen som vi inte sett på länge.. Jag tyckte vi kunde käka på en pizzeria eller nått så jag kunde ta sallad, men icke. Vad är det för fel på sallad liksom?

Kommentarer
Postat av: sofie

tack :D

2011-11-08 @ 00:39:11
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: R & S

Om ni ska äta buffe så kan du väl ta mycket sallad? :)



sv: Ja, eller hur! Så löjligt. -.-

2011-11-08 @ 02:16:09
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Tack för att du delade med dig av dina tips! :)

Låter tufft för dig att det pågick så länge men jättestarkt av dig att du tagit dig ur en sådan period!



hehe det där med spit & chew har jag också gjort och det funkar faktiskt väldigt bra, så ska påminna mig om att den möjligheten finns för ibland så glömmer jag bort det. Sjukt att man ibland liksom bara vill trycka in det i käften snabbt men att man liksom inte är hungrig och behöver det i magen... Spottade du ut på tallrik eller hur gjorde du? (knasig fråga)



Ja, det enda sättet är att kämpa och inte ta för stort på återfall för det får man väl räkna med.



Det där med buffe är väl bra? Då kan du ju själv bestämma precis hur mycket och vilken typ av mat du vill äta? :)Kul att de hör av sig, det innebär ju att de villumgås med dig och vänner ska man vara rädd om även om man inte känner för att umgås med dem ibland.



kraam



2011-11-08 @ 08:16:36
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: e

önskar att mina vänner hörde av sig som dina..

Har tagit så mycket avstånd från dem att de knappt hör av sig.

Men jag trivs att vara ensam, faktiskt. låter tragiskt men... ^^

har jag pojkvännen behöver jg inte mycket mer, hihi.

säger samma som tictactoe, du kan ju välja själv på buffen! fast jag förstår, risken finns att man äter föör mycket..



Sv: hur gammal är du? :-) har säkert frågat men mitt minne alltså..

ja, man tycker ju att mamma borde förstå då hon ska börja jobba på bup med just anorexi/bulimi.. :S kram <3

2011-11-08 @ 19:11:48
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0