Fredagens "jag ska bara" gjorde det till söndag!

Det blev visst söndag innan jag hann logga in igen. Helgen gick så fort..
Igår så tränade jag bort 562 kcal. Sen blev det kalas. Klarade mig bra därifrån..
Åt 1 bulle, 2 kakor (!) & tårta. Det gick bra. Ville inte äta för mycket, men inte heller misstänkt lite för jag vet att en av dem är misstänksam mot mig. Vilket jag hade rätt, för blev noga studerad när jag åt..
Så jobbigt!!

Sen var det fest på kvällen. Det var en bra fest, inte som sist. Istället för att låta mig dras med i dramat som en viss person alltid skapar så satte jag ner foten och gick därifrån. Satte henne verkligen på plats. Så nöjd.
Åt jag nått då? Ja. På fyllan - som alltid. MEN ingen hets som de brukar bli. Lyckades hejda mig i tid.

Idag började jag dagen så dåligt som möjligt. Chips och choklad. +650 kcal.
Sen tog jag mig i kragen och satte mig på cykeln.. 655 kcal senare låg jag på minus! Såå skönt..
Så jag har bränt 726 kcal idag totalt.. Än så länge iaf..
Har precis ätit. Det var underbart gott. Så här dagen efter..
Är säker på att jag kommer gått upp tills imorn. Men isf blir det frukost med killen och sen minimalt på kvällen..

Ska ta ledigt från träning imorn dock.. Spara mina knän. Lathet jag vet. :(

Kommentarer
Postat av: dess

Bra, vi kommer klara det!! <3

2011-11-20 @ 21:20:59
URL: http://donteatthat.blogg.se/
Postat av: dess

Det är ju bättre att äta mycket på morgonen och sen minska mer o mer så det kommer säkert gå bra för dig! :) kram <3

2011-11-21 @ 07:35:55
URL: http://donteatthat.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Va duktig du var som satte ner foten! Det krävs mod så jättebra av dig! :-D



Tack för att du finns här :-)



Japp jag har inte spytt på över 1 vecka! :-D Börjar nog komma ur det nu (ta i trä) :-)



Hur går det för dig? Bra att du kunde avbryta innan det blev hets :)

kramar!

2011-11-21 @ 09:21:51
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: s

ååh vad jag hatar när folk ska vara på en, okej om det gäller mat egentligen då är dte mer acceptabelt även om det är jobbigt.. men fika FÅR man faktiskt tacka nej till.. Alla vill ju inte vara onyttiga liksom

2011-11-21 @ 10:10:05
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0