Jag är pinsam.

Jag är inte alls underviktig. Sa ju det. Räknade fel igår, pinsamt. Förlåt!! :/

Kommentarer
Postat av: e

sv: det kanske det är, haha! ingen koll.

synd att saffran är så dyrt bara, älskar den kryddan.



nej men gud vad dåligt av honom! jag hade blivit jätteledsen om min pojkvän gjorde så mot mig.

Min pojkväns föräldrar försöker dock förstöra mellan oss.. bjöd in dem till vårt adventsfika, och INATT sa dem att de inte skulle komma efter att jag bad P fråga. Så jävla dålig stil.

Sen vägrade de köra P hit ocskå, han kunde inte köra sin moppe eftersom det är klass 3 varning.

2011-11-27 @ 18:27:48
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Underviktig eller ej, du är jättesmal! :)



Tack fina du för din omtanke <3 Jag mår mkt bättre idag! :)



Va läskigt att de inte vet vad som är felet med din pappa. Hoppas att de hittar det och att han sedan blir bättre!



Just nu bor jag i Växjö så den är inte så stor :P Var bor du? (Om du vill svara, du kan ju skriva det i e-post fältet om du inte vill att det ska synas :)) Har fått för mig att du bor mer uppåt i landet? :P



Vad hade hänt med din kille?



Krya på dig! <3

kramar



2011-11-27 @ 19:05:15
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0