Måndagsbarn

Skrev inget igår. Orkade inte. Hade kramp i magen hela dagen/kvällen så låg i soffan bara.. Usch!
Känns bättre idag dock! :) Helgen var väl helt okej, landade på 1300 kcal eller nått sånt efter träning & alkohol.. Så det får väl duga. Igår hamnade jag på 1200 typ. Vilket är mitt mål så det får väl också vara okej.
Idag vill jag dock hamna lägre.. Kompensera lite. Spydde trots allt igår. Inte frivilligt, men ändå spy liksom..

Har fått en supercool nyhet också! Kanske skriver den på den skyddade bloggen ;)
Jag svarar på alla fina kommentarer sen. Ska ut & gå strax och har MASSA bloglovin inlägg att läsa!! :P Men det gillas :) <3 Ni är fina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0