Minusdagen ;)

Började dagen med frukost. Skulle ätit kvarg & lågkalorisylt - så sugen.. Men pojken frågade om jag ville ha varma koppen och tänkte att det mättar mer så tog de.
Sen har jag rört en del på mig. Nu har jag precis ätit middag. Kycklingwok med fettfri majonnäs.. Det var gott och kalorisnålt samtidigt som det mättade! :)

F: Varma koppen kyckling thai +75
M: Kycklingwok +105 kcal

Motion: -350 kcal

Vilket betyder att jag ligger på minus som jag hade som mål! Dock är dagen inte slut än.. Har planerat att äta kvarg och sylt till kvällsmat! Mums!! :) Och om jag äter mer så jag hamnar på plus så måste jag träna bort det. Så är det bara idag, för imorn blir det tjejkväll med pizza och allt det innebär & då måste jag ha en bra grund. Alltså inget fail idag nu J! Så det inte blir så mycket fail imorn! Kom igen nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0