Alla goda ting är tre

VisaMigBort tyckte att man skulle skriva minst tre BRA saker med sig själv. Tanken (som jag uppfattade det) var att man skulle skriva tre positiva saker med sin dag/sig själv. Vilket är en jättebra idé ! Hur ofta berömmer man sig själv? Jag gör inte det iaf!
Så funderar på om jag kanske skulle göra som henne och försöka skriva något varje dag. Inte för att få mig att framstå som "bättre än andra" eller självupptagen utan för min egen skull..
  • Jag har tagit kontakt med en gammal vän som jag ska träffa senare idag.
  • Min yrsel har släppt nu.
  • Jag åt två kakor som min mormor bakat och som jag älskar, det brukar jag inte tillåta mig själv om jag inte är hos henne, men idag gjorde jag det. Fick dem helt nybakta och det var faktiskt värt dem extra kalorierna. Varenda tugga.
Hoppas ni också varit med om något positivt idag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0