Confrontation by text.

Tröttnade på att bli behandlad som skit av en så kallad vän. Så tog tjuren i kragen och frågade henne om det.
Visserligen på sms, men vi bor ju inte i samma stad längre. Tydligen så är det jag som skiter i henne. Fast det alltid är jag som hör av mig och frågar hur det är och om hon vill ses. Tack för den.

Ska hälsa på Papi idag. Se om det är bättre eller värre. Om han får komma hem eller inte.
Har precis tagit några godisar med. Fail jag vet. Men det är det och frukost + vatten som passerat mina läppar idag. Gått litegranna inte så mycket. Inte sovit något heller.
Bara massa klagande. Sorry..

Kommentarer
Postat av: Josefine

gud va tråkigt att höra! :(

Åh tack va du är snäll! blir alltid lika glad!!! du är fin du med!!

kramis

2011-09-22 @ 18:37:46
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0