Control is the key

Hej, jag har inte orkat gå in här. Förlåt. Jag har bara inte orkat sätta mig vid datorn och skriva eller läsa. Det bara snurrar i min skalle just nu. Jag har ingen kontroll alls för tillfället och ångesten bara växer. Mitt hjärta det värker.


Det gör ont, fysiskt ont i hjärtat. Oroar mig lite, men jag intalar mig att det är stress. Stress & ångest.
Min mamma är dum i huvudet, helt hjärndöd. Papi är hemma från sjukhuset nu i alla fall. Tack och lov. Han mår helt okej också.. Ska tillbaka dit om ett tag, kolla hjärtat. Han ska ta det lugnt, kommer aldrig gå när han bor med Henne. Hon underlättar inte för fem öre. Tvärtom.
Idag blev min ögonsten dålig också. Jag är rädd. Stressen och ångesten är värre än innan. Tänk om det händer honom något. Då vet jag inte vad jag ska ta mig till.


Har inte heller ställt mig på vågen. Den har fortfarande inga batterier, och jag vågar inte just nu. Jag vet att jag har gått upp. Känner det, ser det. Väger säkert onaturligt mycket nu. Så äcklig är jag.
Igår åt jag en räksallad, sen sushi & thaibuffe. Gick i typ 7 timmar också. I affärer visserligen, men det borde ju göra lite skillnad? Just det, åt godis på kvällen också. Spydde lite med.


Det var verkligen inte med mening dock, mådde så dåligt så det räckte med att jag rapade så kom det spy. Spydde nästan ner hela sängen. Var hemskt.
Får se hur jag mår imorn. Som om det spelar roll. Jag är INTE det viktiga just nu. Det är INTE synd om mig. INTE.

Take care <3

Kommentarer
Postat av: Chloe

Hoppas du mår bättre idag, fina.

Stay strong.

2011-09-27 @ 18:34:59
URL: http://thechloeblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0