Frenemies?

Satt och smsade med en vän. En nära vän, bästa vän. Trodde jag, hon säger alltid det iaf. Hon har flyttat i från staden och bor med sin kille nu. Mitt ex. Så nu passar jag tydligen inte längre? Vi diskuterade viktiga saker som vi ska ordna med. Är med i samma fritidsförening med diverse ansvarsuppgifter.
Hur som helst. Frågade henne om vi skulle hitta på någon kanske nästa vecka eftersom vi inte setts på länge.
Hon svarade inte ens på det. Svarade bara på allt annat i smset.
Ska jag fråga varför eller bara låta det vara?
Jag tycker att jag skulle förtjäna ett svar. Oavsett vad svaret är.
Är vi inte vänner längre? Skulle vara skönt att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0