Fuuuuuuuuuuck !!

Jag är så full.
Fan ! kommer ångra att jag skriver här imorn. Får kolla stavningen typ hundra gånger med .Går i slowmotion. haha,.
Är själv hemma nu. Pojken dissar som fan. Har inte hört av sig alls sen han åkte. Jag är så ledsen. och full. skäms...
Vill hetsa, Men städade bort alla flaskor och burkar från förfesten istället.. fortfarande sugen dock. Vet inte vad jag ska göra. Kaaaaaanske borde äta ntt. Fast nee. Borde bertkligen INTE äta nått. Alls . ever!!!
Men, risken är så stor att jag gör det iaf. Ksnsdker koka grönsaker? Det är ju onte så farligt som all annan jävla skit jag skullew kunna stoppa i mig. Fan vill bara DÖ. På riktigt.
Hoppas jag inte vaknar imorgon.
Det skulle vara så skönt.
Om man dricker 10 liter vatten på en kvart så dör man...
Kanse borde proba?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0