I am empty

Vilket hår! Jag vill ha!

Har vart framme i stan idag och gått.. Det är typ det. Kanske 1 timme? Plus hunden en liten sväng. Blir nog lite mer sen, tror jag. Om jag har tid, vilket jag vet att jag inte har, men jag kanske tar mig tid. Haha, för det har jag råd med. Not.
Ah well.
Jag känner mig så tom. Har inte lust med något.

Dagen började förövrigt skitdåligt. 2 minibaguetter och 1 ägg. Fuck me.
Sen en liten muffin. Fuck me more.
Vill inte äta mer idag, men då kommer det bli bråk mellan mig och pojken.
Det orkar jag inte heller. Fuck fuck fuck.

Kommentarer
Postat av: V

sjukt ball hår! :) Jag svarade inte senast för jag hade en liten paus. läs gärna mitt inlägg om en stund... berättar där om allt typ. allt är vemodigt, jobbigt och jag är lite lätt sjukt överviktig typ. Ha det så bra puss

2011-09-26 @ 13:35:53
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
Postat av: danni

ibland önskar jag att min pojke brydde sig.

2011-09-28 @ 17:25:42
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0