IN/UT

Frukost: Räksmörgås +400 kcal (åt inte hela och det var snålt med mayo! Så max 400 )
Mellis: -
Lunch: -
Mellis: -
Kvällsmat: Risifrutti pärondröm +230 kcal
Övrigt: Popcorn +328 kcal

Motion:
Promenad: -250 kcal
Cykel till/från stallet -50 kcal
Ridning 30 min
Ska sätta mig och plugga snart (motivering?!) och då blir det nog så att jag äter något mer. Dels för att jag "borde" och dels för att det hjälper mig att hålla mig igång och vara fokuserad! Är så himla trött nu också.. Sockerfri redbull vore inte fel. Men den är slut :( Orkar jag dra till stan? Måste iof vänta på att farsan ska lämna tillbaka bilen (även om jag tänk ta cykeln till stan isf men..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0