Bulle i ugnen!

Gick upp till mormor och morfar en sväng idag. Mormor bakade.. Fail.
Så jag fikade. Det är det enda jag känt att jag vart sugen på idag iaf.. Och jag har rört lite på mig fast jag inte borde. Nu dricker jag cola zero och försöker plugga.

Sen skulle jag behöva rensa och uppdatera i min länk-lista. En del av bloggarna finns liksom inte ens längre.. :P
Ska nog äta rester sen.. 207 kcal är det som ligger i en låda och väntar. Blir nog gurka eller nått till det. Men vi får se.. Kanske kanske jag inte ens blir hungrig? Borde äta ändå?

Har en sjuk huvudvärk dock. Inga tabletter hjälper och jag mår illa av de.. Wihoo...

Kommentarer
Postat av: L

Svar: Bor i världens minsta by och köpte dem i en liten lokalaffär här, men tror du ska kunna hitta det på Ica också, annars får du fråga runt! Ja det är ganska nyttigt då det får magen att arbeta lite extra och innehåller bara 180 kcal/100g. :)

2012-04-03 @ 17:51:39
URL: http://mysecretsrevealed.blogg.se/
Postat av: Tiah

sv: så klart du får :D

2012-04-03 @ 18:50:52
URL: http://timetogetthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0