Normal för en dag?

Ska försöka att inte räkna allt för mkt idag. Lite koll kommer jag ju ha i vilket fall då jag har mkt i huvudet och det kommer automatiskt.

Men ska försöka ha en bra lördag. En så normal dag som jag kan.

Jag har världens finaste pojke.. Älskar honom så mkt! Idag har vi fikat och ikväll ska vi köpa chips & sånt. Det skrämmer mig lite. Allt på en dag liksom.. Men jag försöker och det är ju bra? Idag har jag inte vägt mig, men jag ser att magen är platt även om den känns enorm eftersom jag är så mätt. Det är väl ändå positivt?

Jag behöver bli lite mera positiv!


Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Jag blev inte riktigt nöjd med cheesecaken, tycker inte det är värt att lägga upp recept då. :P

2012-04-21 @ 15:33:37
URL: http://kampflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0