Ojoj..

Höll på att få ett återfall idag igen. Köpte godis och skulle äta. Se inte sugen utan det var mer ett tvång.
Så skulle jag träna bort det sen..
(kan man göra så?)

Men jag fick bättre tankar! Tack L<3 (thesecretme.blogg.se!) Jag stod emot. Eller inte helt, kändes onödigt att slänga allt och spy finns inte på kartan. Ska inte ner den vägen igen. Så tja, spit&chew fick bli lösningen. Visst ramlar säkert lite ner, men långt ifrån den mängd de hade blivit annars!!

Nu cyklar jag på en LÅG växel! Motion för magens skull. Den är så svullen och ond idag :( för cykla på låg växel bränner väl utan att bygga?!
Seriöst, jag börjar bli rädd för att träna :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0