Pissdag.

Idag är ingen bra dag. Jag är grymt irriterad och trött och massa skit. Tårarna bränner bakom ögonlocken konstant.
Jag har fixat & donat massa och inte fått ett handtag till hjälp eller ens ett erbjudande. Så ska jag försöka att le och låtsas att allt är bra för att annars kanske han dumpar mig.
Jag vet inte vad jag håller på med. Eller vad jag vill. Det skrämmer mig.

Jag vill och tänker nog köpa godis idag. Men vet inte. För efter den där mega frullen plus lunch och mellis så har jag redan hamnat på +10 (oj. Jag trodde det var mer.. Fail :P) Men a.. Det betyder hur som helst att jag redan ätit för 810 kcal idag. Dock så är det A) Fredag. B) Påsk och C) Jag får ju hamna på +1200 kcal varesig jag tränat eller inte. Vilket innebär att jag "tjänat in" 800 kcal extra att äta för och det är bara dem jag konsumerat hittills.
Kanske därför jag är grinig?? Fast sen så ska vi äta mat ikväll med iof... Ångest.

Ska svara på kommentarer men inte nu. Inte när jag är på dåligt humör.
Vill bara säga tack för era fina ord. Ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0