Trött tjej rapporterar!

Jag är ledsen för mina otroligt deppiga inlägg. Var ett tag sen jag var nere på denna nivå av mörker och förtvivlan.
Jag har dock inte hetsat eller skärt mig. Jag har ätit idag och inte tränat knappt. Ändå hamnar jag på ett intag lägre än 2000, det vet jag även om jag inte räknat exakt idag. Så känns lite lugnande.
Dock har jag fått för mig att mina ben växt säkert tio kilo styck. De ser helt sjukt enorma ut. Ledsen för det.
Försöker ignorera och trycka bort känslan. Vill inte bry mig om sånt för min killes skull. Kanske min med.
Vore skönt att kunna vara nöjd eller okej med sig själv och inte styras av en siffra på en våg.
Men men.. Många bäckar små?
Svarar inte på kommentarer nu. Måste sova... Hoppas det finns mer ork imorn.
Tack för att det finns så många av er som är helt underbara! Önskar ni kunde se hur jävla bra ni är! Precis som ni är <3<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman, vi vet båda två att alla hamnar i svackor, men det är bara försöka se det positiva och kämpa, det kommer gå bättre fina du, jag lovar dig det! Du klarar dethär, du är en stark, fin människa <3

2012-04-26 @ 07:52:10
URL: http://bonesarebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0