Vill man vara fin får man lida pin!

Jag har nu cyklat klart.. Skulle lätt kunna cykla mer, men 1200 kcal är mycket och tja.. Jag ska ju gå en promenad sen med!! Plus att jag inte hann cykla mer rent tidsmässigt.

Vågen visar att jag är tillbaka på 51,8 kg. Vilket innebär en viktnedgång på 1,2 kg denna veckan! Sjukt! Så egentligen borde jag inte dricka ikväll... Hm.. Vi får se hur jag gör?

Frukosten intas nu.. 2 bananer (de var på väg att bli för mogna) och en proteinshake (med vatten, inte lika gott dock) +174 kcal. Helt okej.. Lunchen kommer bli fisk och grönsaker tror jag, eller qournwok kanske? Och sen så blir det skräpmat ikväll.. (Sallad??).

Ska nog inte cykla imorn dock.. Någon måtta får det vara? Annars så poff så är jag beroende igen....

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj shit, vad du har varit duktig med cyklingen idag! :D

2012-04-05 @ 21:53:18
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: L

Fina J..

Du förstår väl att du MÅSTE äta mer?



Du kommer aldrig gå ner i vikt om du inte har någon struktur på hur mycket du äter per dag!

Hellre att du äter lite fler kalorier så din förbränning går upp och du mår bättre än att du äter så lite som du gör nu och mår skit. Du kommer må mycket bättre. Lita på mig. <3

2012-04-06 @ 16:42:00
URL: http://karusellkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0