...and to proud...

Jag vill ha C tillbaka? Jag vill gå vidare. Jag vill ha Mr X? Jag vill vara lycklig. Jag vill må bra. Jag vill bli bra.
 

Känner mig förvirrad och ganska lost ju nu. Som att jag fumlar runt i mörkret och inte hittar rätt. Hittar inte utgången. Det finns inget ljus i tunneln för mig. Så känner jag. Ibland. Kanske lite för ofta till och med. Jag kanske bara helt enkelt är en negativt lagd person? Jag är aldrig nöjd med mig själv och mina prestationer samtidigt som jag hamnat i ett läge där jag inte orkar göra mitt bästa eller ge allt för att vara bäst och få bra resultat. Vilket gör mig arg och frustrerad. Alltså en dålig spiral. 
 
Ännu en gång blev jag kallad tjock. Denna person påstod även att jag inte kunde göra julgodis i helgen för jag är för tjock för det. Vet inte vad jag ska göra. Jag har bett honom att sluta säga så, att jag tar illa upp och blir ledsen. 
Dags att sova, orkar inte.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är verkligen inte tjock!
Kämpa för att hålla normalvikt. Alla är som vackrast då, det är inget man ska kämpa emot. Kram! ♥

Svar: Tack.. Mm, ska bara få mitt huvud att förstå det.... HAr du instagram som du använder?
Little J

2012-12-21 @ 12:46:26
URL: http://stjarnmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0