Appen krånglar igen.

Nu har min blogg.se app börjat krångla igen. Den bara lägger av så fort jag försöker logga in fast jag installerat om den massa gånger. Så irriterande!!
 
Igår så lagade jag för andra gången i min lägenhet sen jag flyttade dit i somras. 
Visst är det sjukt? Jag som ändå är kock från början. Nu har jag fått upp min fläkt hemma dock så jag kan ta och börja laga mat. Nu måste jag alltså ta tag i det på riktigt. Har ingen mera ursäkt för varför jag inte lagar mat nu och det vet min PT om dessutom så kommer inte få "tillåtelse att fuska" denna veckan. 
Det är kanske bra. 
 
Börjar bli krasslig och jag är livrädd att jag ska bli sjuk och inte kunna träna. 
Tänker bara på hur det var igår när jag vaknade med värre nackspärr än i fredags och ändå tränade för jag hade lovat att hjälpa en vän. Sen så fick jag lida för det hela dagen igår och idag. Idag har jag vilat från träningen.
Det var ett smart drag tror jag. 
 
Mr X har varit bortrest hela helgen och veckan som kommer har han sina barn så då kommer vi nog inte ses. Kanske på gymmet då.
 
Just det! Min kompis ska beställa bantningspiller och vill att jag skulle beställa det ihop med henne. Hur tolkar man det? Att jag är så fet så jag behöver äta kemiska hjälpmedel?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0