I wish nothing but the best for you.

Som ni säkert listat ut hade jag en toppenkväll igår!
 
Dagen började med träning och sen till sjukhuset för undersökning. 
Saker och ting börjar tas tag i nu och jag känner mig full av tillit för att det ska bli bra. 
Eller iaf bättre. Verkligen bra läkare och psykolog än så länge!
 
Åkte hem och arbetade och sen när jag slutat åkte jag med mr X hem till honom.
Först höll vi oss i varsin soffa och jag fick för mig att han inte alls var intresserad och kanske till och med ville att jag skulle hem. Så fel jag hade. :) Myste och pratade massor.. 
Bra på att hångla är han också ^^ Är verkligen superkräsen med det. Har bara tyckt att C vart bra på det förut bland killarna. Tjejer är en annan femma. Men men... 
 
Vi låg inte med varandra. Vilket kändes bra, han sa också att han ville vänta, att det kändes bättre så, att inte gå för fort fram.. Vilken underbar kille! Som inte bara är ute efter sex liksom!! ^^
 
Idag har jag åkt på nackspärrliknande smärta i vänster sida och inga tabletter hjälper. Det har gått ner mot nyckelbenet också. Otäckt. Bara bita ihop dock för ikväll är det jobb som gäller!
 
Vad ska ni fina pärlor göra i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Sv: Ännu en gång så verkar du så självsäker på detta med sex, att du inte är rädd för att experimentera. Det är tydligen väldigt vanligt att fantisera om at sex med en tjej och jag tror också på öppet sinne, händer det så händer det men man ska nog inte göra det med sin pojkvän och en annan tjej, skulle förstöra förhållandet tror jag.

Va kul att det gick så bra igår! Alltid så kul att läsa om andras kärleksliv när man själv inte har ngt ;-)

Han låter som en bra kille! :) Och ja det är superviktigt att de kan hångla!

Tråkigt att läsa att du har sådana smärtor! :( När ska du tillbaka till sjukhuset?
kram

Svar: Nee, i teorin är jag inte det. Fast ja, jag känner att jag börjar bli mer självsäker sen jag och C gjorde slut och sen jag började träna.. Ja, risken finns ju.. Beror nog helt på förhållandet.
Ja, jag var väldigt förvånad själv.. Är så rädd för att bli sårad att jag intalar mig att ingen vill ha mig för "att underlätta för mig". Men åh, vad han är snäll och omtänksam.
Ja, jag är verkligen jättepetig med hur man hånglar. :P

Mm.. Det har vart en jobbig helg. Igår mådde jag illa hela dagen för att jag hade så ont.. :/ Hur har din helg varit?
Little J

2012-12-07 @ 17:09:14
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0