Ska det vara så svårt?

Varenda tisdag är det träning sjukt tidigt för mig och min vän. Hon som satt tiden. Jag hade hellre tränat två timmar senare. Ännu en gång ringde klockan och jag fick tvinga mig upp ur sängen och ge mig iväg till gymmet, för att ännu en gång bli dissad. Fick alltså köra utan henne. 
 
Så himla nonchalant. Eller är det bara jag som tycker det? 
Sen när man säger till henne viftar hon bort det med någon lam ursäkt eller ingen ursäkt alls. För vad spelar det för roll? Är ju inte hela världen liksom, hallå eller? 
Ursäkta?! Det är inte så jävla kul att tvinga sig upp eller stressa gärnet för att hinna till något som den andre personen sedan bara skiter i för att det inte passar?!
 
Trött & sur tjej.

Kommentarer
Postat av: Em

varför kan hon inte sms:a kvällen innan och meddela? eller be henne höra av sig OM hon verkligen tänker dyka upp så att du vet

Svar: Ingen aning. Hon gör bara inte det. Mm, sa att hon fick göra det tills imorn! Så jag slipper vänta liksom!
Little J

2012-12-11 @ 09:13:02
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: TicTacToe

MEN HERREGUD!! Va fan är detta för "kompis"?! Det där är oacceptabelt beteende från hennes sida som du dessutom får lida för. Du är ju bra på att stå på dig, låt henne inte komma undan och konfrontera henne! Bättrar hon sig inte så borde du ju skita i henne eller iaf bara träna på dina villkor, dina tider.

Fats förkyld är en sak, men du är inte bara förkyld, du har dessutom en extrem smärta plus att du äter för lite så du kan inte bara göra som alla andra utan lyssna på dig och DIN kropp.

Ja, det var den staden, ville inte skriva ut exakt stad för att hålla på din anonymitet ;)Vad tyckte hon om stället? Ngt du kan tänka dig? Fast du kanske kommer få bra hjälp på psyk?

Det är bara att hålla ut för mig, är ju inte hemska förhållanden utan jag bor ju mkt bättre än hos den hemska tanten i sthlm samt att jag ofta kommer bra överens med min familj men åh avd jag längtar efter mitt egna! :-P

Hur trivs du med att bo ensam?

Du är så fin och ibland är du den som verkar äldst av oss ;) Men vi stöttar varandra lika mkt då :)

Nej, jag fick inte chans att göra det men ska försöka att ta upp det idag. Är bara rädd att hon ska ta det som kritik och få det till att jag är elak mot henne, men ska stå på mig!

Ja vissa tror att de gör ngt genom att be ngn annan göra ngt, fegt!

Det är inte det att hon tycker att du ska gå ner i vikt. Det kanske mer handlar om att du är en av hennes vänner som hon vet kan tänka sig att banta eftersom du på vissa sätt har gjort det och gör det fortfarande? Men håller med dig att det är fortfarande en så dålig grej att fråga om det när hon vet att du har problem, är nog mest att hon är feg att testa dem själv. Du borde frågat henne varför du ska vara med och varför hon ens ska göra det!

Nej, jag tror faktiskt inte det. Vill känna alla känslor för det gör att jag känner mer levande. Hur går det för dig, känner du dig stabil med Fluoxetinet?

kram

2012-12-11 @ 17:35:13
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0