What if?

 
Igår gjorde jag det igen.
Hetsade i mig massa kakor och sen spydde jag upp det. 
Ytterligare ännu en gång. Två dagar i rad är inte okej och det får inte bli en vana. 
Jag kan helt enkelt inte ha kakor hemma. Det går bara inte. Jag kan inte låta dem vara. 
 
Igår så var jag inte på topp alls. Träningen var seg och tung och jag blev helt snurrig av den. Måste erkänna att det var ganska otäckt. Eller obehagligt. Sen på kvällen när jag körde pass fick jag svårt att andas och jag hade glömt mitt astmapulver. Det var inte alls trevligt. Ändå körde jag på så hårt jag bara kunde och när första passet var slut var jag också det. Fick sätta mig ner och ta igen mig. Länge. 
 
Tillbringade kvällen med mr X också.. Åkte iväg till en annan stad för att kolla på lite saker. Han ville ha sällskap och jag måste erkänna att jag var tveksam först, men jag behövde inte ångra mig. Hade verkligen jättetrevligt. Han är så rolig att umågs med, fast han är äldre. 17 år äldre till och med. Kanske så är ålder inte mer än en siffra? Eller hur ser ni på saken?
 
Han får mig att må bra iaf. Och det känns som att jag behöver få göra det just nu. Eller som att jag måste få göra det. Jag är stressad och pressad tillräckligt. Dessutom så närmar sig julen med stormsteg och all ångest den innebär för mig. Kommer bli en otroligt jobbig jul i år som det är. Första julen utan C och hans familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0