Min dag..

Dagens intag slutar på +390 kcal..

Då har jag bränt 300 på stallet och en liten cykeltur. Sen så hände lite saker som fick mig att helt tappa matlusten.. Vilket resulterade i att jag struntade i de.

Åt chokladkvarg vid halv två. Fick bli min frukost/lunch.. Sen så åt jag semla med pojken. Vilket gick bra. Både gillar och inte gillar semlor.. Brukar vara för mkt grädde för mitt tyckte..

Nu är det snart sovdags och imorn ska jag skärpa mig. 1200 kcal per dag ska det ju vara. Och jag kanske ska väga mig en gång i veckan? Men hur hur hur väljer man vilken dag??!

Fast sen har vi knappt någon mat hemma för ingen av oss har orkat ta tag i att handla. Vi som alltid annars har överfullt i kyl, frys & skafferi..
Eller mat finns väl, men mat som jag skulle äta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0