Morgondagen?

Ska vara borta hela dagen imorn, så då blir det troligen ingen mat när jag är iväg.
Frukost skulle kunna vara ägg och frukt? Säg att den landar på 200?
Sen så nudlar/sallad/frukt direkt när jag kommer hem? Också runt 200?
Sitter och funderar på om jag ska "unna" mig något på kvällen. För ofta blir jag sugen på saker när jag är trött och ensam. Och imorn kommer jag vara båda. Så funderar på popcorn för att det är salt (ska få i mig mer salt) och för att det tar tid att äta. Eller så. Det håller händerna sysselsatta en stund och det är oftast det som jag behöver..
Det är oftare så att jag måste ha nått att "pilla med" framför att jag egentligen vill ha något att äta.
Popcorn blir då isf ca 420. Galet.. Men om jag inte äter så mkt annat under dagen tycker jag det kan vara okej, plus att det är bättre än att trycka i sig en påse chips, eller massa godis.

Då blir det dagliga intaget ca 820 om jag inte cyklar (vilket jag inte ska imorn) och jag kommer visserligen gå lite bort och fram men det är nog inte så mkt egentligen så att de skulle göra någon större skillnad.

Men a.. Vi får se. Kanske inte alls blir så här imorn. Men då har jag en tanke iaf.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Faktiskt så innehåller en liter popcorn bara ca 100 kcal, eftersom det är en så stor volym men liten vikt på det.

(Har jag hört i alla fall)

2012-02-26 @ 19:58:34
URL: http://forevertomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0