The games we play..

Det gick bra igår. Till slut.
När vi var och handlade höll jag på att få en ångestattack. Men pojken fanns där och avledde den.
Köpte godis & chips till kvällen.

Jag räknade inte intaget igår. Vågar inte, men är inte säker på om de var såå illa.
Klockan 18 hade jag 1200 kcal kvar att konsumera. Så kanske kanske klarade mig okej iaf..
Drack alkohol, åt godis & snacks. Hade kul.. :)
Kände mig utanför ett tag. Min mage blev svullen av någon anledning och jag mådde skit över det.
Sen så satt pojken och "myste" med en annan tjej. Fast nee.. Både han och jag är såna när vi är fulla och tja, han är sån över lag. Så egentligen var det inget att reagera över, jag är lite känslig just nu bara.
Med tanke på rådande omständigheter..

Så så kan det vara..
Jag hade en sjuk fuldag på förmiddagen igår och detta visste inte han.
Så när han bara helt spontant fick en sån där blick som får mig att smälta och säger att jag är så fin..
Vad rörd jag blev, och glad.. Jag tog verkligen åt mig.. Något jag inte gjort på länge.
Fy fan vilken hemsk människa jag har varit det sista. Mår skitdåligt över det.
Han är så fin och jag.. Ja, fy fan :/

Just nu ligger jag på +109 kcal. Inte okej, men jag måste få "kompensera" lite efter igår. Plus att jag inte tränat något direkt. Alltså ingen cykel. Bara en kort minipromenad.
Pausade igår som sagt. HA, som man kan de.. Men a.
Så ikväll kommer de bli "finmiddag" och då måste jag pausa igen. Så just nu vill jag känna tomheten i magen.
Imorn med tror jag.. Kanske tisdag med. MEN jag måste skärpa mig.
Får känna efter dag för dag. När jag måste ha kontroll får jag väl låta de gå, för nu.
Sen när jag känner att jag vågar släppa på den så SKA jag låta mig göra det också.
Baby steps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0