Up n' runnin'

Har liite bråttom! Så svarar på kommentarer sen, fan, ni är helt underbara!! <3<3
Ligger just nu på minus. -478 kcal. För att vara exakt.
Jag vägde mig imorses men tycker inte att vikten gills. Jag hade druckit vatten innan, ätit salt mat igår och jag har tränat med hantlar och sånt hela veckan.. Så just nu får jag ta vikten med en nypa salt ;)
Tills jag skärpt till mig med vatten, salt och sånt där.. Plus att det ändå snart är dags för mens. Jippie.....

Men jag kände mig bra idag ändå.. Min mage är lite plattare om jag inte ser helt fel och nu skulle man nästan nästan kunna tro att jag har antydan till armmuskler ;)
Jag ligger på minus för  att vi ska äta våfflor. Hur många kcal är det i 1 våffla liksom?! Shape Up säger 90-200 i 1 liksom.. Jävla lätt ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0