Upp igen.

Jag hade gått upp imorses. 50,3 kg.
Men sånt är det. Kan ju inte bara gå ner non-stop..
Speciellt inte eftersom jag bara äter skit.

Äpple till frukost. Kanske 60-80 kcal.
Så ska jag iväg med två till, varav den ena är helt övertygad om att alla smala människor har äs och ska gödas. Så då blir det en fet äckellunch säkert. Plus pizza/sallad från pizzerian ikväll.

Kanske behöver det dock. Var jätte"svag" imorses innan jag åt.. Kände mig yr och disträ och hjärtat värkte..
Mer än vanligt då.

Och ja, jag är kass på att svara på kommentarer. Jag är ledsen, men det är svårt nog att orka gå upp på morgonen just nu. Ändå är jag så glad att ni är så fina och underbara <3

Kommentarer
Postat av: Siri

Kanske låter töntigt & en aning lame,

men jag sänder styrkekramar & positiva tankar

till dig & hoppas att det blir lite bättre :-)



Kramar från Siri

2012-02-02 @ 11:59:04
URL: http://sirisdesire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0