Choklad & redbull..

Jag lever på choklad och red bull sugarefree.
Gröt till frukost, är väl det nyttigaste jag får i mig också.
Inte bra, men jag orkar inte bry mig.
Fast jag är rädd för att gå upp i vikt är likgiltigheten större.
Precis som mina lår. Enorma, det är allt jag ser.
Alla dagar av falska komplimanger i hopp om att bli lite mera nöjd, och ja det fungerade, är nu borta.
Nu ser jag allt i svart igen.

Kanske kanske kanske hittat ett ställe där jag kan bo. MEN, ja, alltid ett men, det är någon som ringt före mig. Inte bra... :( Så snälla alla ni fina, hålla tummar och tår för att detta går <3<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Ta hand om dig fina du <3.

2012-01-31 @ 23:19:01
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0