Fitthelvete

Har inte tagit en morgonvikt sen förra året! (OMG !) Nee, men har inte gjort det sen den 31. Bra va?
Tror jag. För nyår blev kaloririk. Nyårsdagen med. Ville inte äta efter de där kommentarerna men efter en tröttnande pojkvän så åt jag typ allt i min väg. Smart.
Sen så igår blev det pizza till frukost. Sen minimalt med mat när jag var borta. Då var ju inte killen med. Idag blev det minifrukost (för att vara borta och de serverade värsta fry up frukosten med bacon, stekt ägg, köttbullar, prinskorv, skinka, omelette, marmelader, bröd, ost) den landade på +98 kcal. Sen en sallad +150 kcal.
Nu ikväll? Massa choklad. Och ändå har jag ca 300 kcal kvar. Helt sjukt.

Hur som helst, jag ska svara på era kommentarer och skriva ett inlägg på den skyddade.
Får se vilken ordning det blir. Ställde mig på vågen innan jag tryckte i mig lite mer choklad och en liiiten lussekatt.
54,7 kg. Fick panik. Och tryckte i mig de där andra. Smart? Nej.

Men som sagt, ca 300 kcal kvar ändå. Helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: charlie

javisst, jag bor i göteborg och jobbar med förståndshandikappade barn. känner vi varandra? :)

2012-01-03 @ 21:17:43
URL: http://charliesgazette.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0