Matschema?

Tisdag 17/01
Frukost: Banangröt 100-120 kcal
Lunch: Nudlar 180 kcal
Middag: ?? max 300 kcal
Intag: ca 580-600 kcal

Motion:
Promenad med hunden
Stallet

"problem": 1. Sötsuget jag får sent på kvällen - försöka stå emot, dricka zero, cykla? (om ingen feber), lägga mig tidigt! 2. Om det är en tokhög siffra imorn får jag ändå inte ge upp, måste tänka framåt!! INTE ge efter!! 3. Ska träffa en kompis - Som säkert vill fika, it's a no no!! I värsta fall -> fika och sen KOMPA (träning, dra in på annat, INTE spy).

Kan vara värt ett försök att planera morgondagen så jag inte känner mig helt lost utan Shape up! Och jag får inte ge upp, jag vet ju att det bara gör allt värre. För JA, jag har failat ikväll. Så klart.

Kommentarer
Postat av: hanna

Bra att du inte tänker spy :). Och det kommer säkert gå bra imorgon också.

2012-01-16 @ 22:38:52
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: S

sv: jo jag är så äcklig!! kram sötnos<3

2012-01-17 @ 06:54:17
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Energiintaget är ju svälklassat :-/ Varför inte äta för iaf 1200 kcal så att du inte får näringsbrist?



Ja detta med att söka hjälp, du behöver inte gå upp i vikt utan du får hjälp med tankarna :) ingen kan få dig att gå upp i vikt om du själv inte vill det. Du borde kolla upp vilka hjälpalternativ som finns i din stad! :-)



2012-01-17 @ 10:37:25
URL: http://blueshine.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0