13 & 14

Day 13: are you losing weight in a healthy or unhealthy way?

På ett hälsosamt sätt? Både och.. Jag fastar sällan, jag äter mat och jag äter onyttigt.. Men har en gräns på ca 1200. Shape Up visar ju lite olika, men den är inställd på att jag ska tappa 0,65 kg i veckan just nu. Vilket inte är helt galet mycket heller. Plus att jag verkar stå stilla i vikten nu med! :/ För jag går inte ner ett halvt kilo i veckan.  Just nu går jag knappt ner något alls..

Day 14: whats your ultimate goal weight? when do you expect to reach it?

Jag vet inte. Just nu vill jag hålla mig på 50 tills allt är ordnat och jag kan bestämma mig då. Förut var det 45-48 kg. Så kanske vill det sen igen, annars så ska jag försöka hålla mig till 50 just nu. För pojkens skull. Kanske min med..? Jag vet inte. Vill inte hamna för djupt ner i träsket igen. Orkar inte.


Kommentarer
Postat av: Chanel

SV: Aa lite jobbigt! Köpte dom från en hemsida min pojkvän tipsade om :)

2012-03-17 @ 18:31:26
URL: http://hellofatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0