Day 26

What excites you most about reaching your ultimate goal weight?
Känslan av att ställa sig på vågen och se siffran. Lyckoruset som kommer efter. Känslan av seger, att jag visat att jag kan, klarat det.

Sen är frågan om det verkligen kommer bli så? Om jag kommer bli nöjd?
Ja, alltså går jag ner till 50,x då vet jag att jag kommer bli så glad! Men sen då? Om jag skulle fortsätta ner till 48? Kommer jag verkligen vara nöjd där? 45 har jag också varit sugen på.. Men allteftersom man tappar i vikt förlorar man också glädjen över det? Eller?

Kommentarer
Postat av: Not On Top

Det där känner jag igen mig så mkt i. Man har ett mål, så når man det. och sen är det bara förvirring. man känner att man KAN gå ner och vill fortsätta, men man vet inte om man ska.. men sen kan man inget annat än önska sig neråt.. åh det där får jag panik på.

sv; förlåt att jag varit 'off' hoppas det är ok med er =)

2012-03-30 @ 08:55:20
URL: http://notontop.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Det är svår fråga det där. Jag har 4kg kvar till målvikt men jag blir nog inte nöjd förens jag ser ett mellanrum mellan låren.



Sv: Armbandet har jag köpt på H&M, 40 spänn :)

2012-03-30 @ 09:19:30
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0