Intressant dag..

Fått lite intressant info idag. Både bra och dåligt.
Har hållt igång typ hela dagen, inte med massa ansträngande så, men hållt mig upptagen liksom.. Vilket har varit skönt!

Ligger efter i skolan. Inte bra. Har ont i ett ben i foten också, inte heller bra för jag kan knappt gå.. :(
Det är jobbigt att inte ha tiden att träna så mkt som jag vill, eller att orken inte räcker till när jag får en stund över. Det är också otroligt frustrerande att jag alltid lyckas skada mig, bli sjuk eller ha något annat som hindrar.
Jag vill bli smal NU!

Dessutom är vågen trasig. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah, jag har fotat nu så jag får se om jag orkar lägga upp ikväll men imorgon iaf :)

2012-03-26 @ 19:27:39
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0