När det är dags för fika?

Om en timme ska jag fika med en kompis. Något som ger mig ångest.
Varför? Jo, för jag har inte fikat där innan och vet därför inte vad som finns. Jag har heller ingen kontroll över kvällsmaten idag. Så då vet jag inte hur många kalorier jag kommer sluta på idag.

Det är galet, men helgen har jag ganska lätt att släppa kontrollen på, eller nu dem sista iaf. Och "pausa" men sen på veckodagarna.. Urk.. Då vill jag ha full kontroll och "komepensera" för helgen.
Både bra och dåligt iof.

Det har blivit så mkt onyttigt det sista bara. Imorn blir det ännu mer för då ska jag fika (IGEN) men en annan kompis. En som jag inte träffat på länge. Detta tar så mkt energi från mig.

För nu sitter jag och söker information om olika sorters fika på internet så jag vet vad jag ska ta.
Det kommer med stor sannolikhet bli en latte också. Om det finns laktosfri mjölk.

Det som bidrar till min stress är också det faktum att jag inte kan träna :(
Detta stör mig något fruktansvärt.

Kommentarer
Postat av: Tic Tac Toe

Du ska veta att jag läser dina kommentarer och din blogg, men idag har jag inte hunnit svara dig men jag ska göra det imorgon!:)

2012-03-07 @ 20:55:03
URL: http://blueshine.blogg.se/
Postat av: hh

känner igen den där känslan när man inte vet innan vad man ska ta, och tanken av att ställa in en träff med kompisen lockar eftersom rädlsan för kalorier och viktuppgång är större än känslan av att få umgås med en kompis. ta en frukt och kaffe, det är helt okej... din kompis få tycka/tänka som hon vill... du slipper "onödiga" kcal och ni kan ha en bra stund tillsammans...

2012-03-08 @ 12:33:13
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: Percy

Räknar du inte promenader som träning?

2012-03-11 @ 22:34:21
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0