Happy

Idag har jag haft en bra dag. Kanske lite mkt mat å sådär, men har ändå känt mig tillfreds... Om ni visste hur längesen det var!! Härliga känsla! :)

Jag ska kanske börja räkna igen, har inte bestämt mig. Men jag känner att jag är lugnare och mer kontrollerad när jag gör det.. Men det får inte gå över styr. Inte bli ett måste och inte bli så att jag drar ner och ner och ner.

Fast detta är inte bestämt än. Men vi får se.. För när jag bor ensam så kan jag göra som jag vill.. Men jag får inte glömma bort att äta som jag faktiskt gör ibland och då tänker jag att ett matschema eller liknande kan vara en bra ide, något att luta tillbaka på liksom..?


Kommentarer
Postat av: h.

så skönt att det känts bättre. det förtjänar du verkligen. kram

2012-05-09 @ 16:24:27
URL: http://hjartebrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0