Jobbig helg.

Igår gick jag hem tidigt från festen. Jag gjorde negerbollssmet som jag hetsade i mig. Sen spydde jag. Nu skäms jag. Känns inte okej. Varför är jag så dum?
 
Idag har jag haft vilodag från träningen. Har vart på kalas och sånt. Jobbat. Knappt kunnat gå för mina höfter värker så. Känns som de inte finns någon ledvätska mellan. Inte kul.
Är lite hög på värktabletter just nu dock. Skönt.
 
Igår sprang jag för första gången. Aldrig gjort det innan men orkade ändå 40 min ?! Helt sjukt! Jag blev faktiskt nöjd över det... :)
 
Idag på kalaset sa min syster till mig att jag måste äta mer, att jag hade samma byxstorlek som min systerdotter på lite mer än ett år. Fattar att det var ett skämt, men alla dessa kommentarer om min mat och vikt och träning hela tiden. Det tär på mig. Eller såna kommentarer är väl mer okej, men jag vet inte hur jag ska hantera det... Skämtar bort det som vanligt. Kontrar med att "ja men jag gör ju inget annat än å äter! Haha"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0