Sleep tight..

Tränat och nu ska jag sova en stund innan frukost & nästa pass!


Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Fattar inte hur du fick skäll för att du åt lunch?! Man ska ju äta minst 5 mål om dagen ju?!

Försök att inte lyssna för mycket på vad andra säger. Även om du själv har svårt att avgöra vad och hur mycket du ska äta så är du den enda som kan känna ditt behov, om du är hungrig och hur hungrig du är.

Att räkna kalorier kan vara bra för de som aldrig haft en ätstörning, men har man väl haft en ätstörning så är det inte bra att räkna, det triggar en åt fel håll.

Va bra att du vågade säga till ditt ex om hur han får dig att känna dig! Du är ju superstark och jag imponeras av hur rak du klarar av att vara :-) Vill också vara mer rak och stå upp för mig själv, ska träna på det.

Okej, ja Skövde skulle nog vara bättre om vi skulle kunna ses i om det skulle gå för dig :-) Ja du får säga till om du inte vill, jag tar inte illa upp för det är en stor grej att träffa ngn man aldrig träffat tidigare! :-) Men om du skulle vilja så kanske vi ska börja kolla upp ett datum snart? :)

Jag ska försöka sluta väga mig, men det är svårt!

Hoppas du snart får hjälp, du tränar så mkt och äter så lite :-/
kram!

2012-10-02 @ 12:10:40
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0