Sovdags.

Ska sova nu.. Borde verkligen det.
Imorn ska jag upp tidigt och träna som sagt. Inte har jag planerat något intag heller. Kanske för att jag i princip inte har något hemma. Det finns nyponsoppa i kylen och mjölk jag inte förstår att jag köpte. Sen finns det ägg(?). Och celsius.

Men men. Den dagen den sorgen eller vad man ska säga. Vill inte äta. Men jag måste. Eller borde eller något.

Har ätit för mkt ikväll dessutom. Varför varför varför liksom?! Så onödigt!!

Ångest och sömnbrist.


Kommentarer
Postat av: Em

hur är din vikt egentligen? normal/under? kram

Svar: Jag vet inte just nu. Väger mig sällan. Men sist låg mitt BMI under 20 och då har jag mer muskler än förväntat så min PT sa att jag inte skulle lita på mitt bmi och vikt för den borde vart lägre.. Så kanske ser mindre ut eller nått? Ingen aning!! Jag vill ner i vikt iaf,,,
Little J

2012-10-02 @ 08:39:43
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0