Klockan är fyra och jag är vaken igen.

Tredje natten i rad som jag är vaken klockan fyra. Suck. Denna gången för att nått fyllo ringde. Som jag inte ens känner. Idiot.

Jag har inte velat skriva för jag skäms. Jag har hetsat och spytt tre gånger denna vecka. Tre gånger! Sjukt. Så jävla äcklig är jag.

Var irriterad på min syster för att hon alltid ska sno mina planer och drömmar och göra dem till sina plus att hon tyckte att jag slösat bort två år på att läsa det jag läser till. Tack.

Så skulle jag till Ica. Köpa frukt för att UNVIKA en hets. Gick ju bra. 19.90 för en ben&jerrys. 9.90 för kladdkaka & brie. Allt hamnade i min mage. Det konstiga är att de brukar bara vara gott en stund när man hetsar. Bara de allra första sen trycker jag i mig för att trycka i mig typ. Men denna gången "njöt" jag hela tiden. Sen spydde jag så mkt och länge att mina halsmandlar var så svullna att dem nästan såg ut som en enda enorm jättedubbelhaka.

Måste sluta. Måste.
Ikväll kan jag inte hetsa. Då ska jag träffa mr X. Så får jag se till att inte ha mat hemma eller nått? Bara det allra viktigaste? Jag har slutat förr och jag ska göra det igen. Inte förstöra min kropp och min träning. I helvete heller.

Ska svara på era fina kommentarer också! Ska bara få ork att starta datorn som jag fått för mig är så otroligt jobbigt...?!

Puss på era alla fina hallontoppar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vännen då..
Jag vet hur det känns.
Men det känns som jag hetsar utan att spy, jag vill ju inte spy liksom, men ändå, jag vill bli smal.
Hoppas det går bättre gör dig finaste J.
Vill du prata så vet du att jag finns här.
puss

Svar: Mm.. Det är svårt. Jag tränar som en tok, men det händer inget. Känns som att jag bara blir större och större liksom. :(Du tränar och kämpar på så mkt ju! Du är så fin :)
Och snäll! Finns här för dig också <3
Little J

2013-01-13 @ 09:22:09
URL: http://www.bonesarebeauty.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vännen! Försök att tänka att det ändå inte är värt att hetsa och spy, det är bara ett stort lidande! <3

Svar: Ja, men eller hur. Mår skit över det, ändå utsätter jag mig för det. Så dum är jag! :(Hur är det med dig? :)
Little J

2013-01-13 @ 16:04:25
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/
Postat av: naomi

åh :( ett misstag är ingenting egentlign, tänk så <3

Svar: Tack.. Du har rätt.. <3
Little J

2013-01-17 @ 00:25:04
URL: http://kaffeochcigg.webblogg.se
Postat av: Sara

Nej, du är inte dum. Jag har också haft perioder då jag hetsat och spytt trots att man vet att det är skit :/ Men mig är det faktiskt ganska bra, har en bra period :)

Svar: Mm.. Jag måste sluta med det dock. Eller har inte gjort det denna veckan än iaf... Känns bra!

Okej vad skönt :)
Little J

2013-01-17 @ 14:31:43
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0