Omringad av fara.

Igår var jag med vänner. Sen smet jag därifrån och en kvart senare satt jag på golvet hemma omringad av glass, kakor, sprutgrädde, snacks och bara tryckte i mig tills jag fick krypa till toaletten. Behövde inte ens stoppa fingrarna i halsen.

Sen grät jag. Blev arg på mig själv och satte mig i soffan. Mr X hörde av sig och frågade om han fick komma förbi för han trodde jag behövde slippa vara ensam. Så han kom. Så underbar. Hur kunde han veta liksom?
Jag tycker om denna man mer och mer.

Nu ska jag ta nya tag. Inte spy.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej fina.
jag har saknat att läsa din blogg.
jag är tillbaka nu, hoppas du tagit hand om dig.
kram

2013-01-07 @ 16:54:13
URL: http://www.bonesarebeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0