Dont worry, be happy..

Vilken dag det var igår.
Tränade mina pass, sen var det fest med en vän från USA. Så kul!
Folket som var där antog att jag drack vatten och var inte sena med att påpeka och tycka till om det. De var heller inte beredda att tro mig när jag förklarade att jag visst drack och bara för man tränar så betyder det inte att man inte kan "unna sig onyttigt".

Men varför äter du som tränar så mkt sallad? Kan du inte bara ta en pizza som alla andra?
Eh? Jag kanske VILL ha en sallad och INTE en pizza?!

När jag gick från festen ringde mr X och ville ses. Vi möttes och spenderade natten tillsammans. Helt perfekt var det. Han bad mig stanna och sova där. Så då gjorde jag det. Ångrar det inte... Inte för fem öre. Vilken man. Åh.....


Kommentarer
Postat av: Fiee

det är ju sjukt att man inte ens ska bestämma om man vill ha sallad eller pizza liksom. folk ska alltid lägga sig i. tror det handlar lite om att känna sig bättre själv faktiskt. :P

Svar: Eller hur.. Jag äter pizza om jag VILL inte för att någon annan vill att jag ska det! :PJapp, det blev 17 pass förra veckan :)
Little J

2012-12-23 @ 08:07:51
URL: http://Fiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0