Crunchy Corn

Provade den nya chokladen idag. Den var farligt god. Inte bra. 
Tur den inte fanns i 200g.
 
Har visserligen tränat idag. Gick en PW med. Jag vet inte. Jag är så trött. Borde sova.
 
Åt lite spagetti med köttfärssås idag, mest sallad. Sen ett äpple & en proteinbar och nu ikväll chokladen och plommon. 
 
Jag kan inte tänka. Är det för mycket? För lite? Lagom?
Vad tycker ni, vad tycker jag? Vad borde jag tycka? 
 
Jag vet varken ut eller in. Vad är för mycket träning? För lite? Lagom? 
 
Har jag snurrat tillbaka ner i spiralen igen? 

Kommentarer
Postat av: Em

lite frågor. hur gammal är du? pluggar du? vad brukar du mest träna? hur mkt äter du på en dag ungefär? kram

Svar: Jag är 22.. Pluggar hälsa typ :P Det är väldigt olika eftersom de beror på vad det är för pass på gymmet, eller om jag ska köra styrka. Sen så är de ridning och promenader på det.
Jag räknar inte längre. Så jag vet inte. Funderar dock på att börja räkna igen.

Du då? Du verkar också väldigt träningsglad? :)
Little J

2012-09-19 @ 05:47:42
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: TicTacToe

Det är för lite, så hoppas att du kan få hjälp med din ätstörning innan du går för långt igen. Det är inte värt det!

Tack sötis <3

2012-09-19 @ 13:00:47
URL: http://tictactoe.blogg.se
Postat av: Em

okej, är det på universitet eller högskola? kan du inte skriva upp vad du äter på en dag ungefär? :) jag tränar väldigt mycket löpning, oftast 2 pass per dag, ibland 1. kram

Svar: Det är på högskola. Det är verkligen sjukt olika! Idag har jag ätit en bakelse, ett äpple, nudlar för 180 kcal och majs. Sen har jag ridit, tränat och gått en PW. Okej! Jag är inte så bra på att springa.. Har inte diciplinen till det heller :P Kram!
Little J

2012-09-20 @ 08:54:34
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0