I lost.

Jag förlorade kampen. Jag åt. Åt åt åt.. Ena sidan nöjd som få.. Andra rasande.. Helt galet rasande. Så jag spydde.. Spydde så mycket att mina halsmandlar var så sjukt svullna efter, aldrig sett dem så stora. Spydde så hela nästan täpptes igen av snor och tårarna forsade ner. Ingen vacker syn vill jag lova.
Spydde så mycket att jag fick suddig syn. Jag har suddig syn än. 2 timmar senare och jag ser skitkasst.
Just my luck.
Nu kommer det verkligen inte visa minus imorn. LOOSER.
Jag blir alltid så iskall efter att jag spytt.. Tycker om det. Får känslan av att jag är ganska smal då. För smala människor fryser lätt. Därför tycker jag om att frysa och krypa upp i soffan med täcke och kuddar.. Jag är knäpp jag vet.

Kommentarer
Postat av: L

blir så orolig när jag läser dig blogg nu. Men att hetsa är inte så farligt, när kroppen helt plötsligt får ett jätteöverskott av energi vågar den släppa ifrån sig mer dagarna efter, min tränare har berättat de. Så försök att inte spy, du mår ju inget bra av det. Du kommer bli smal, även om inte du tycker de så tycker jag att du har grym självdiciplin å jag beundrar dig på många sätt! Typ att du tar det mesta med en klackspark å skrattar, du har en kämparglöd, du kan stå emot, tycker att du är grym! <3



Åhh va kul att din kille låter dig gå ner utan att tjaffsa! Ät massor med grönsaker å protein å skippa kolhydraterna så går du ner enklast om du ska äta! Och massa promenader!:)



Usch hoppas verkligen jag går ner fort nu, gårdagens morgonvikt vart 51.6 kg. Kommer inte ens ihåg när jag vägde så mycket sist :O Så har ett stenhårt schema jag ska följa nu, och om jag inte fuskar å faktiskt äter de som står så minskar risken att jag blir för hungrig å hetsar, me vill ändå fuska så de går snabbare :/ Ska äta ca 400-500 kcal/dag. Redan bestämt mat å allt..



Kommer du lägga upp några av bilderna i bloggen då? :)Är jättenyfiken på hur dom blev! :D



Ska försöka bättra mig på att svara, har blivit så sjukt dålig på de! förlåt :( <3

De skumma är att jag inte är frisk än! Vart sjuk skit länge nu å jag är aldrig sjuk i mer än 3 dagar :S



Såg de du skrev om att du skulle vilja ha någon nummer, å jag känner ofta likadant, vi kanske skulle byta? Är bara lite rädd för om du vet vem jag är, tror inte vi bor i samma stad men man vet ju aldrig, å om vi gör det kanske vi är sånna som hatar varandra på håll, hur blir vår kontakt sen då? Hahaha jag är en sån som tänker för mycket. Men hur känner du?

Annars funderar jag på att ge dig min riktiga msn, är inne ganska mycket, men när man behöver stöd brukar man ju behöva det snabbt. Å min msn avslöjar lika mycket vem jag är som mitt nr så det gör kanske ingen skillnad :P



Du betyder <3



2011-04-14 @ 03:08:53
URL: http://nootherway.webblogg.se/
Postat av: lith

Du är verkligen inte ensam. Det är skrämmande hur lika du och jag är. Stora kramar till dig.



2011-04-14 @ 08:14:02
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0