Maybee tomorrow...

Känner mig smalare än på länge.. LYCKA!
Inte tillräckligt dock. Vågar inte ställa mig på vågen än heller, då lär jag ju bli besviken! Men magen är inte lika svullen idag även om jag har lika feta äckelben som alltid.
Jag klarade fint igår att inte äta efter klockan sex.. Får se hur de går idag. För Cola Zero är slut. Har fanta zero och sprite zero hemma.. Men asså de är ju ändå relativt många kalorier i de om man jämför med cola!!! :O
Kanske ska in och köpa typ vattenmelon.. Socker och lite kalorier.. De är bra.
Tar dagarna som de kommer. Lika bra att inte pressa för mycket.
Har en kompis som vill luncha idag också... Får se hur de blir med det. Men då får det bli en sallad!
Jag SKA lyckas! Måste bara bli av med socker och skräpmatsberoendet jag verkar ha!
Keep fighting! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0