Släktkalas...

Har vart med pojken på släktkalas i helgen. Det var roligt, men som vanligt innebär det alltid massa massa mat.. Så nej, jag har inte vägt mig. Vågar inte. Imorn är det dessutom vår årliga påsklovstjejkväll... Typ.. Vi är några tjejer som brukar ha en tjejkväll på påsk.. Vi kollar film, äter godis, snacks, mat.. Shit!! :s
Sen så är det en av oss som planerar maten varje gång. Min tur var förra året. Fuck. Maximal otur.. För a, hon som planerar i år ÄLSKAR pizza.. Skojar inte, det är helt sjukt! Hon äter pizza så fort hon får chansen!
Måste klara av detta. Jag ska inte spy. Vilket betyder att det inte finns en "lätt" väg ur det här...
Tänk tänk tänk...

Kommentarer
Postat av: L

Det går ju åt rätt håll då, åh va kul att du gått ner!:D Jag har ätit donken 5 ggr på 4 dagar, å hela menyer varje gång å sen massa annat onyttigt å massa alkohol å ingen motion. Glömde väga mig i morse, å jag måste ju gått upp en hel del i helgen :/ Men idag har bantningen börjat så ska gå ner igen! Synd bara att jag inte fick någon startvikt att börja med :P



Men det är ju bra. Det är mamma som handlar här så jag kan inte göra så, å hon köper ändå bara det som är billigast så jag kan inte påverka köpen så mycket.

Jaha! den måste jag testa! :D

Men du ska inte må dåligt bara för att du inte kunde väga, du kommer inte alltid kunna det och du kan inte gå runt å må dåligt :/



aa den gör ont ibland så jag typ inte kan göra nått, men oftast bara svullen. Ne asså min syster har gått till läkare om detta i år nu å dom vet inte vad felet är så jag vill inte gå till läkare om det när jag vet att dom inte kan hjälpa. har testat massa på apoteket å så men inget hjälper.. Eller jo, att inte äta hjälper! haha då är den inte svullen alls :P



Oj, inte konstigt att du går ner när du varierar ditt intag så mycket, det ska man ju :) Jag räknar inte heller om jag failar, man mår redan dåligt då så varför göra det värre liksom?



Jag är bättre nu, har festat hela helgen å vart i skolan och tränat idag. Borde inte träna egentligen för jag är inte helt frisk än, men kunde inte vänta mer :P



Aha men det är ju bra, cykling är ju skit bra träning för fettförbränning ju :D



jag skrev mitt nr i e-post fältet så det är bara att skriva :)



<3<3

2011-04-18 @ 19:37:26
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0