Thnx !

Igår var en helt okej dag. Jag tog en varma koppen till frukost som jag spädde ut så det blev mer än jag orkade och då fick jag inte i mig 50 kcal ens :) sen var jag och lunchade med en kompis.. Tog en ceasarsallad.. Med dressingen vid sidan. Så den rörde jag knappt och inte brödet.. Fast det var bacon på så de höjde ju intaget lite.
Sen på kvällen åt jag lite pasta med tonfisk..
Var även ute och gick, var i stallet, dansade och så :)
Sen kom den smygande. Som varje gång killen jobbar kväll. Hetsen.
Jag äter alltid när jag är uttråkad och ensam, why? Men som tur var så
hade jag stöd denna gången så det blev inget större misstag och jag
behövde därför inte spy heller! Wohoo.. Känner mig på topp idag bara för det!!
Tack så jättemycket L <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0