Day one!

Jag måste börja någonstans. Jag börjar idag.. Men att äta regelbundet. Flingor till frukost, känner mig inkonsektvent. Flingor är inte shakes. Men jag ska äta shakes när jag vill och annat när jag vill. Annat är typ flingor, sallad, grönsaker och frukt.. Bra proteiner, skaldjur och sådant.
Inte godis, snacks, pizza, köpemat. It's a no no!
Gick upp vid nio idag och åt frukost. Gick en sväng och red en tur med. Såå skönt :)
Ska äta nått snart igen. Antingen en shake med lattesmak eller en skål med flingor. Jag är sugen på flingor för det är "lätt mat" för mig, shakes känns ganska maffigt just nu.. Vet inte varför. Sen är jag laktosintolerant så ibland får jag ont i magen av shakes..
Krångel krångel.
Jag bestämmer mig för en grej och sen två sek senare har jag en ny plan.. Gah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0