Rolig måndag!

Vad roligt det var att se så många kommentarer när jag loggade in i morses! :)
Jag tog en liten helg paus och jag har slarvat med att äta var tredje timme, inte bra, jag vet.. :/
Vi har skaffat en motionscykel nu! Som man matar in sin längd och vikt på. den kom igår så ska prova den snart :)

Anonyma kommentarer är ju lite svårare att svara på, men tack för tipset eller vad man kan kalla det! Var bra att veta!!
Sen till Elin har du en blogg eller något? Kan inte skriva lösenordet direkt på bloggen eller något, det förstör hela meningen med en skyddad blogg ^^

Kommentarer
Postat av: josefine

hur mycket kostade din cykel?? :)

kram!

2011-08-22 @ 12:04:19
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej förstår att du inte kan skriva det i bloggen bara rakt upp och ner.. Men jag har tyvärr inte ngn blogg, inte heller ngn Facebook eller liknande! :/ de flesta brukar tycka att det är skumt men jag har aldrig varit så sugen på det. Antagligen för att jag har svårt att fullfölja saker.. Börjar med ngt stenhårt men tappar intresset ganska fort :/

2011-08-23 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0